close

                                                                                                                        

mj        

   聽麥麥的歌!很難不跟著一起搖擺

在外聽歌都忍的好辛苦啊!!

 只能high在心裏或口形哼歌

可能會忍到有一天不小心破功,唱出聲音來

Ready?1,2,3,4,

準備好了? 1,2,3,4

This is it, here I stand

就是這樣 我站在這裡

I'm the light of the world, I feel grand

我是世界的光芒,因夢想而偉大

Got this love  I can feel

這一份愛  我感覺的到

And I know  yes for sure  it is real
我明白     是的 , 我確信    它是真實的

And it feels as though   I've seen your face a thousand times

這種感覺就像  我與你無數次的相見

And you said you really know me  too yourself

你說你真的瞭解我 徹底地

And I know that you have got addicted with your eyes

我知道你已目眩神迷

But you say you gonna live it for yourself. Ooh!

但你說你要為自己而活  噢!

I never heard a single word about you

我之前從未聽說過關於你的隻字片語

Falling in love wasn't my plan

墜入情網不在我的計畫裡

I never thought that I would be your lover

我從未想要成為你的愛人

C'mon baby, just understand

來吧 寶貝, 只要明瞭

This is it,  I can say,

就是這樣, 我可以說

I'm the light of the world, run away

我是世界的光芒  奔馳在前

We can feel,  this is real

我們感覺的到 這是真實的

Every time I'm in love  that I feel
每一刻的愛戀   我能感覺

And I feel as though I've known you since 1,000 years

彷彿我感覺到 千年我早已熟悉你

And you tell me that you've seen my face before.

你告訴我你覺得我似曾相識

And you said to me you don't wnat me hanging round

你跟我說別接近你

Many times, wanna do it here before   Ooh Yeah

很多次,從以前就想這麼做   噢 是的

I never heard a single word about you

我之前從未聽說過關於你的隻字片語

Falling in love wasn' t my plan

墜入情網不在我的計畫裡

I never thought that I would be your lover

我從未想過 我想要成為你的愛人

C'mon baby, just understand

來吧寶貝  只要明瞭

This is it, I can feel

就是這樣 我感覺的到

I'm the light of the world, this is real

我是世界的光芒 這是真實的

Feel my song, we can say

感受我的歌  我們可以說

And I tell you I feel that way

我告訴你我有這樣的感覺

And I feel as though I've known you for a thousand years

我的感覺就像 我與你數千年的相識

And you said you want some of this yourself

你曾說你想保有一些自我

And you said won't you go with me, on a while

你曾說你不想跟我一起走  在某些時刻裡

And I know that it’s really cool myself   Ooh! Yeah

我的感受心如寒冰  噢 !是的

I never heard a single word about you

我之前從未聽說過關於你的隻字片語

Falling in love wasn't my plan

墜入情網不在我的計劃裡

I never thought that  I would be your lover

我從未曾想過 我想要曾為你的愛人

C'mon baby, just understand

來吧寶貝 只要明瞭

I never heard a single word about you

我之前從未聽說過關於你的隻字片語

Falling in love wasn't my plan

墜入情網不在我的計劃裡

I never thought that  I would be your lover

我從未曾想過 我要成為你的愛人

C'mon baby, just understand

來吧 寶貝 只要明暸

 

 

★ This is it 預告片(新增完整版預告片)

★ This is it 完整版搶先聽

★ This is it !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    mj700 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()